torsdag 12. mai 2011

Koselig bloggkonkurranse!

Jeg er relativt ny i bokblogg-verdenen, men det er utrolig mye gøy å lese på de forskjellige bloggene. På bloggen Julies bokbabbel kan man vinne en egen “lesekosepakke” ved å enkelt fortelle hvor og hvordan man helst liker å lese. Man kan vinne mørk blåbærsjokolade, te, bokmerke og en bok. Det var artig å lese om andres lesevaner, så dette må jeg jo bare bli med på:

Mitt bidrag er som følger:


Jeg har en liten tradisjon på å lage litt ekstra kos når jeg starter på en ny bok. Da liker jeg å være alene hjemme, tenne noen lys, ha det helt stille (eller ha rolig bakgrunnsmusikk), sette frem en kopp te og noe sjokolade. Eventuelt en smoothie for varmere dager. Elsker å slepe med meg dyna og puta fra soverommet og opp i sofakroken. Kan sitte/ligge der i timesvis. Ellers er det ikke så nøye, kan lese i parken, på båten, verandaen, senga, eller på café.


Ønsker du også å være med i trekningen, trenger du bare å skrive en kommentar på blogginnlegget. Om du skriver et blogginnlegg og forteller andre om konkurransen hennes, slik jeg gjør nå, får du et ekstra lodd i konkurransen.

Dette må være den koseligste konkurransen jeg har deltatt i.

1 kommentar:

  1. Så koslig konkurranse. Hørdes ut som ein fin måte du starte ei bok på. Vil berre tipse om ein liten bokkonkurranse eg har på bloggen min. Ikkje så koslig, men du har mulighet til å vinne ei bok.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...